آموزش بروزرسانی وردپرس

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آموزش بروزرسانی وردپرس

بروزرسانی هسته وردپرس کاری بی آلایش میباشد، تنها پنج عدد ده دقیقه وقت شما‌را می گیرد، البته می بایست به موارد ذیل توجه نمایید:
۱. از وب سایت خویش بکاپ بگیرید.
با به دست آوردن بکاپ یا این که ورژن حمایت کننده از وب سایت خیالتان از امنیت محتواهایی که روی تارنما دارید ریلکس خواهد بود، در شکل بروز کافیست تا ورژن حمایت کننده را بازگردانی فرمایید.
پلاگین‌های متعددی برای پشتیبانی گرفتن از وب سایت وردپرسی وجود دارااست ولی ما به شما راهی که مدام آزمون کرده‌ایم و شایسته ترین جواب را گرفته ایم معرفی می کنیم. ولی در شرایطی که مدام به پلاگین ها متکی می باشید، شایسته ترین پلاگین برای این مراد BlogVault میباشد.
ولی مطلقا شما نیز با Duplicator فعالیت کرده‌اید. کافیست از پیشخوان خویش وارد پیکربندی داپلیکیتور گردید و بر روی دکمه Create New کلیک نمائید و یک بسته نصبی سهل و آسان اخذ فرمایید تا در شکل هرگونه اختلال بتوانید به راحتی و با امداد هاست، طراحی سایت در مشهد  تارنما را مجدد و با محتواهایی که دارید پیاده‌سازی نمایید.
بعداز ایجاد کرد پکیج نصبی دو پوشه، یکی از زیپ گردیده و با وسعت تقریبی 250 مگابایت و یکی از installer.php با حجمی کمتر در چنگ شما قرار میگیرد که با قرار دادن در فایل public-html و فراخوانی نشانی example.com/installer.php به نصب سریع تارنما بپردازید.
هم اینگونه میتوانید با ورود به دایرکت ادمین یا این که سی پنل هاست خویش، درخواست تولید ورژن حمایت کننده بدهید و در شکل بروز اختلال بکاپ خویش را بازگردانی فرمایید.
۲. کش وب سایت را بی سروصدا فرمائید.
در حالتی که از پلاگین‌های کش کردن داده‌ها استعمال می کنید پیش از بروزرسانی آن ها را بی سروصدا فرمائید. در حالتی‌که از WP-Rocket برای ارتقاء سرعت تارنما خویش استعمال میکنید، آن را غیرفعال نمائید.
کش کردن، سعی تارنما شما‌را ذیل اثر قرار میدهد و قادر است در طی بروزرسانی مشکلاتی را ساخت و ساز نماید.
۳. پوسته و پلاگین‌ها را بروزرسانی نمایید.
همان طور که وردپرس به صورت مداوم بروزرسانی اخذ می‌نماید، پلاگین‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. (حتی بیشتر)
پس قبل از هرچیز، پوسته و پلاگین‌های خویش را بروزرسانی فرمایید.
با پلاگین ها استارت نمایید:
کافیست وارد قسمت پلاگین‌ها گردید و بر روی دکه بروزرسانی هر فرآورده کلیک نمائید ولی در حالتی که پلاگین‌های خویش را از وبسایتهای فارسی مانند راست‌چین تنظیم کرده‌اید، برای تهیه و تنظیم واپسین ورژن وارد وب سایت گردید و در حالتی که بازنویسی جدیدی ارائه گردیده آن را اخذ و نصب نمائید. می‌توانید با نصب از هاست و فعالسازی دوباره از پیشخوان از بروزرسانی آن مطمئن گردید.
بعد از آن پوسته:
برای بروزرسانی پوسته خویش نیز، در‌حالتی که پوسته شما مجانی و از تارنما قانونی وردپرس اخذ گردیده، با مراجعه به منوی اکران و قالب‌ها به بروزرسانی آن بپردازید و درصورتی که پوسته را از وبسایتی خریداری کرده‌اید، به آن رجوع نمایید و تاریخ واپسین بروزرسانی را ملاحظه کنید و در شکل نیاز اخذ فرمائید.
آن گاه پوشه زیپ خویش را آنزیپ نمائید، محتویات فایل تم را داخل هاست و پوشه تم اسکن نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.