شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مقایسه پایتون با سایر زبان های برنامه نویسی در طراحی سایت

زمانی حرف از ساخت سایت می گردد، تعدادی لهجه اپلیکیشن نویسی برای تعیین وجود دارااست که هرکدام نقاط قوت و ضعف خویش را دارا هستند. پایتون یک لهجه دوست داستنی برای بسط اینترنت میباشد، ولی چه گونه با بقیه گویش های نرم افزار نویسی وبسایت مقایسه می‌گردد؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.
Python در مقابل PHP: PHP یک گویش دوستداشتنی برای پیشرفت اینترنت میباشد، البته به جهت عدم وضوح و جراحت پذیری های امنیتی آن شناخته گردیده است. پایتون سینتکس بی آلایش‌تری داراست و ایمن‌خیس میباشد و آن را به مورد‌ای ایده‌آل برای اپلیکیشن‌های پایین اینترنت که به سطح ها بالایی از امنیت نیاز دارا هستند تبدیل می‌نماید.
پایتون در مقابل جاوا اسکریپت: جاوا اسکریپت یک لهجه دوست داستنی برای پیشرفت اینترنت فرانت اند میباشد، البته از حیث قابلیت و امکان های سمت سرور محصور میباشد. طراحی سایت در مشهد از سوی دیگر، پایتون یک گویش فول استک میباشد که می تواند هم برای پیشرفت front-end و هم برای پیشرفت back-end استعمال شود و آن را به یک تعیین همگی‌کاره‌خیس تبدیل می‌نماید.
پایتون در مقابل روبی: روبی یک لهجه دوستداشتنی برای گسترش اینترنت میباشد، البته منحنی یادگیری تندتری دارااست و به منابع بیشتری نسبت به پایتون نیاز داراست. یادگیری پایتون راحت‌خیس میباشد، جامعه تعالی‌تری دارااست و کتابخانه‌ها و چارچوب‌های بیشتری برای بسط اینترنت آماده می‌نماید.
پایتون در مقابل جاوا: جاوا یک گویش دوستداشتنی برای توسعه و گسترش اینترنت میباشد، ولی به جهت عدم وضوح و بیان کننده بودنش شناخته گردیده است. پایتون سینتکس معمولی‌تری داراست و قرائت و تایپ کردن آن سهل و آسان‌خیس میباشد و آن را به تعیین مخاطب پسندتری تبدیل می‌نماید.
پایتون در مقابل سی شارپ: سی شارپ یک لهجه دوستداشتنی برای بسط اینترنت میباشد، ولی از لحاظ سازش در میان پلتفرم محصور میباشد. از سوی دیگر، پایتون با پلتفرم‌ها و سیستم‌دلیل‌های گوناگون سازگار میباشد و آن را به انتخابی کلیه‌کاره‌خیس تبدیل می‌نماید.
به صورت خلاصه، پایتون یک گویش کلیه کاره و کاربرپسند برای پیشرفت اینترنت میباشد که مزایای زیادی نسبت به بقیه لهجه های اپ نویسی تارنما دارااست. این سینتکس بی آلایش‌تری داراست، ایمن‌خیس میباشد و کتابخانه‌ها و چارچوب‌های بیشتری برای پیشرفت اینترنت آماده می‌نماید. در حالی که گویش های دیگر ممکن میباشد نقاط قوت خویش را داشته باشند، پایتون همچنان یک گزینش دوست داستنی برای پیاده سازی و گسترش وبسایت میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.