بهترین افزونه های CAPTCHA وردپرس

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بهترین افزونه های CAPTCHA وردپرس

برای اضافه کردن کپچا به تارنما‌های وردپرسی، پلاگین‌های مختلفی وجود دارااست که با به کارگیری از آن‌ها به راحتی می توانید به نصیب‌های متفاوت تارنما خویش برای مثال ورقه ورود به اکانت کاربری، قسمت نظرها و یا این که هیبت نام نویسی، CAPTCHA اضافه فرمائید. درین نصیب یکسری پلاگین CAPTCHA وردپرس 2023 را به شما معرفی میکنیم:
Google Captcha
پلاگین Google Captcha یکی‌از شایسته ترین پلاگین های CAPTCHA وردپرس میباشد که به کارگیری از آن بدون پول بوده و از وبسایت شما در قبال تهدید ها احتمالی اسپم نگهداری می‌نماید. طراحی سایت در مشهد از این پلاگین می توانید در قسمت ورود، نام نویسی، بازیابی راز عبور، نظرها و غیره به کارگیری نمائید. این پلاگین یک reCaptcha را اکران می دهد که استفاده کننده بایستی قبل از ورود به تارنما آن را به صحت ایفا دهد.
GeeTest CAPTCHA
پلاگین GeeTest CAPTCHA یک پلاگین کپچا وردپرس هوشمند و بدون پول میباشد که برای حفظ از سایت‌های وردپرسی در قبال تهاجم ها اسپم و تهدیدها ربات‌ها با امنیت بسیار بالا پیاده سازی گردیده‌است. این پلاگین را نیز میتوانید در قسمت‌هایی همانند ورود، نام نویسی، درج لحاظ و هر قسمت دیگری که به تشخیص بشر از روبات احتیاج دارااست به راحتی جاری ساختن فرمایید.
Captcha Bank
Captcha Bank نیز یکی‌از دیگر از شایسته ترین پلاگین های CAPTCHA وردپرس میباشد که به طور بدون‌پول در دسترس قراردارد و بسیار کار کشته میباشد. این پلاگین تحت عنوان یک لایه پوششی قادر فعالیت می‌نماید و از سایت شما در قبال اسپم‌های مخرب حفظ خواهد کرد. Captcha Bank را نیز مانند بقیه پلاگین‌ها می توانید به نصیب‌های متعدد سایت خویش و به طور کپچای ریاضی، حروف، اعداد (و یا این که ترکیبی از هر دو) و تصویر اضافه فرمایید.
WPForms
از سایر پلاگین‌های کاربردی جهت اضافه کردن کپچا به وبسایت‌های وردپرسی میتوانیم به WPForms اشاره کنیم که در واقع نوعی هیبت ساز بصری وردپرس میباشد. این پلاگین قابلیت ساخت هیبت‌های متعدد برای مثال هیبت تماس، ورود، نام نویسی و حتی نظرسنجی را در چنگ شما قرار میدهد و با استعمال از آن میتوانید هیبت‌های دلخواه خویش را به طور بی واسطه از داشبورد وردپرس خویش ساخت و ساز کنید.
با به کارگیری از این پلاگین‌های کاربردی و بدون پول به راحتی می توانید در بخش‌های لازم تارنما خویش کپچا قرار داده و از رورد ربات‌ها به آنان پرهیز نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.