چگونه یک سایت حرفه ای بسازیم؟

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

چگونه یک سایت حرفه ای بسازیم؟


برای ایجاد کرد یک وب سایت حرفه‌ای مایحتاج میباشد به یک‌سری نکات اعتنا داشته باشید. به‌دنبال به شما میگوییم چه‌طور یک وبسایت ماهر بسازید.

1. آشنایی نیاز بازار
قدم اولیه در جواب به پرسش به چه شکل یک تارنما ماهر بسازیم، این میباشد که نیاز بازار را بشناسید.

یکی‌از اصلی ترین غلط عموم این میباشد که آغاز محصولی را ساخت‌و‌ساز یا این که خرید می نمایند، بعد درپی بازاری برای فروش آن میباشند. البته یک عمل اصولی و منطقی این میباشد که آغاز معین فرمایید که نیاز مهم بازار چیست؟ چه محصولی می‌تواند در بین عموم دوستداشتنی گردد؟ کدام سرویس ها یا این که مال اینک برای عموم ضروری میباشد؟ برای مثال نگاهی به تارنما دیوار نمایید؛ این وبسایت دقیقا در طی صحیح مبادرت به عمل کرد. موسسان این وب سایت به نیکی می دانستند که عموم در ادامه راهی برای فروش اجناس استوک خویش می باشند. همینطور رفته رفته و با آنالیز منظور های عموم، شایسته ترین طرز بازاریابی و مشتری مداری را پیش گرفته اند.

پس آغاز نیاز جامعه خویش را درباره ی با یک جنس یا این که سرویس ها شناسایی فرمایید، آنگاه برای ارائه آن طراحی برنامه نمائید. در مقاله " پرفروش ترین تولیدات اینترنتی " کالاهای پر بازدید متعددی را به شما معرفی کرده ایم.

2. گزینش یک ایده پولساز و صحیح برای ساخت وب سایت
بعداز آنکه نیاز بازار را شناسایی کردید، می بایست یک ایده دیدنی و پولساز پیدا نمائید. ایده ای خلال نو بودن، بتواند مشکلی از عموم را حل نماید. طراحی سایت در مشهد در‌حالتی که فعلا مالک یک بیزنس سنتی و حضوری میباشید، می‌توانید با طراحی وب سایت کارتان را توسعه و گسترش بدهید. مثلا درصورتی که مالک دکان اسباب و اثاث آرایشی و بهداشتی می باشید، می‌توانید با تصحیح کردن پک های کادو اختصاصی بانوان و آقایان، مشتری های بیشتری را به خویش جذب نمائید. شما می‌توانید این پک ها را با تزئینات قشنگ و خاص فراهم کرده و به درخواست مشتری به طور کادو برای اشخاص متبوع آن ها ارسال نمایید.

3. گزینش اسم مطلوب برای تارنما
بعد از آن که طریق قابل قبولی را برای ساخت سایت تعیین کردید، بایستی یک اسم مطلوب برای سایتتان تعیین نمائید. اسم وبسایت یا این که URL در واقع به عبارتی آدرسی میباشد که مخاطبان شما میتوانند به امداد آن تارنما شمارا مشاهده نمایند.

نکات گزینش اسم دامنه وبسایت:

اسم دامنه سایتتان را متناسب با تجارت و اسم برندتان گزینش فرمایید
اسم وب سایت شما ابدا نباید فارسی باشد. به طبع بایستی نشانی سایتتان را انگلیسی گزینش نمایید
نشانی وبسایت شما می بایست کوتاه، خوانا و مفهوم دار باشد
نامی را گزینش فرمائید که تک تک پسوند های آن آزاد باشد
تلاش نمائید در اسم دامنه از خط تیره، اعداد یا این که کاراکترهای دیگر به کارگیری نکنید
سفارش می‌کنیم مقاله " تعیین نام برای تارنما " را بازرسی نمایید. در‌این مقاله با بیان نمونه و ابزارهای کاربردی به شما یاری کرده ایم تا یک نام مطلوب برای سایتتان تعیین فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.