وب‌اپلیکیشن‌های pwa

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

وب‌اپلیکیشن‌های pwa

عبارت "اینترنت‌نرم افزار‌های پیش رونده" بوسیله مهندس Google Chrome به اسم Alex Russell مطرح شد، که وی از این عبارت برای تعریف یک نسل از اپلیکیشن‌های اینترنت که مانند وب سایت‌های معمول لود میشوند ولی این مزایا را نسبت به آن‌ها دارا هستند، به کار گرفت: خصوصیت‌های جانبداری به وسیله مرورگرهای امروزی مثل سرویس ها پرسنل و فهرست‌های اپ اینترنت، ارائه عملکردهای کاربردی مثل قابلیت کارکردن به‌شکل آفلاین، آرم دادن پیغام‌های هشداردهنده و بقیه خصوصیت‌هایی که به‌شکل سنتی صرفا با اپلیکیشن‌های native انجام می شوند.
PWAها همینطور مانند پلی در مسافت در بین اپ‌های تلفن همراه و سایت‌ها می‌باشند که شایسته ترین نصیب هردوی آن ها را ارائه می‌نمایند.
PWA هنگامی پدید آمد طراحی سایت در مشهد که یوزرها به دنبال تجارب جدیدی با تلفن همراه بودند ولی زیرا با تعداد متعددی نرم‌افزار روی دستگاه‌هایشان اشراف‌گردیده بودند، نسبت به نصب اپ‌های تازه بی‌تمایل بودند.
بیشتر کمپانی‌های ممتاز فعلا سوار بر قطار PWA میباشند و اپلیکیشن اینترنت خودشان را با کارایی native منتشر کرده‌اند که به‌تیتر‌نمونه می‌اقتدار به این موسسه‌ها اشاره نمود: AliExpress که یک ارتقا ۱۰۴ درصدی در نرخ تبدیل برای یوزرها گزارش نموده است و Twitter که ۶۵ درصد ارتقا در صفحه ها هر قسمت، ۷۵ درصد ارتقاء در توئیت‌ها و یک کاهش ۲۰ درصدی در نرخ دفع مخاطب گزارش نموده است.
مزایا و معایب مهم اینترنت‌نرم افزار‌های پیش رونده
کل مزایا و معایب اساسی اینترنت‌نرم افزار‌های پیش رونده، ریشه در‌این حقیقت دارا‌هستند که PWAها سهولت و دسترسی به اینترنت را با سعی native ادغام می‌نمایند.
مزایا
وضعیت آفلاین
PWA قادر است بوسیله مرورگر اینترنت ذخیره گردد و حتی به‌شکل آفلاین هم می‌قدرت از آن بهره برد.
این خبر بسیار خیر برای کسب و کار‌هایی میباشد که کاتالوگ مال دارا هستند زیرا مشتریان می توانند تولیدها را حتی وقتی که به نت متصل نیستند، مشاهده نمایند که‌این نرخ مشغول نگه‌داشتن مخاطب را ارتقا می دهد و باعث به سوددهی بیشتر می گردد.
پیشرفت در عملکرد
«در‌حالتی که فرصت بار گذاری یک تارنما بیشتر از ۳ ثانیه ارتفاع بکشد، ۵۳ درصد از یوزرها آنرا رخنه‌ خواهند کرد! هنگامی‌که تارنما بار گذاری شد، یوزرها از آن انتظار دارا هستند که سریع شغل نماید و جواب به درخواست‌های آنان به‌کندی شکل نگیرد.»
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.