مزایا و معایب وب اپلیکیشن

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مزایا و معایب وب اپلیکیشن

خب، برای اینکه بتوانید خوب تصمیم پایانی‌تان را در ارتباط تشکیل داد برنامه یا این که اینترنت نرم افزار بگیرید، پیرو به مزایا و معایب هر دوی اینها اشاره میکنم. با اینجانب همدم باشید.
مزایا
سازش بالا! خلاف نرم افزار که برای یک گوشی با سیستم برهان خاص ساخته میگردد، به عنوان مثال تنها تلفن‌های هم پا اندروید، اینترنت اپلیکیشن‌ها سازش بالایی داشته و با هر پلتفرمی، از رایانه گرفته تا گوشی اندروید و IOS در دسترس شما می باشند.
هزینه‌های اندک: هزینه فعال‌سازی و تشکیل داد یک اینترنت نرم افزار نسبت به هزینه‌های تشکیل داد نرم افزار کمتر میباشد. چراکه برای تشکیل داد اینترنت نرم‌افزار، به گویش‌های نرم‌افزار نویسی کمتر و در سود متخصصان و فرصت کمتری نیاز دارید.
حفظ ارزان: در حالتی که تا الان تجربیات تشکیل داد یک پلتفرم نرم افزار نویسی‌گردیده را داشته باشید، میدانید که در مجموع این سیستم‌ها به صورت مداوم با خطاها فنی روبرو میگردند. در اینترنت نرم افزار‌ها در کل ایرادات و نیاز به بروزرسانی تا حدودی کمتر از نرم افزار بوده و در سود هزینه‌های مراقبت‌اش یه خرده کمتر میباشد.
بروزرسانی بی آلایش! مغایر نرم افزار‌ها که دایم بایستی طراحی سایت در مشهد  پس از بروزرسانی به یوزرها برای نصب ورژن تازه خبر بدهید، محتوای اینترنت اپلیکیشن‌ها به راحتی بروز میشوند. این یعنی نیاز وجود ندارد دایم در عملکرد باشید تا مخاطب را متقاعد به بروز کردن ورژن نرم‌افزار‌اش فرمایید. زیرا مخاطب با هر ورودش، به ورژن تازه نرم افزار وارداتی.
سوای نیاز به دانلود: برای اینکه یوزرها را به ورود به اینترنت برنامه دعوت فرمائید، کافی میباشد یک پیوند برای‌شان بفرستید. پس عملا نیاز به دانلود هیچ نرم‌افزار غیر وابسته‌ای ندارند و سریع وارد ورژن اینترنت شما میشوند.
معایب
مستلزم وب: آری، احتمالا می دانید که اکثر زمان ها نرم افزار‌ها فارغ از نیاز به وب هم روی تلفن مخاطب عمل می‌نمایند ولی اینترنت اپلیکیشن‌ها الزاما مستلزم وب می‌باشند. ولی در صورتی قصدتان ایجاد کرد یک نرم افزار فروشگاه آنلاین یا این که اینگونه چیزی باشد، در هر هم اکنون می بایست مخاطب برای مشاهده محتوای نرم‌افزار اینترنتش را فعال نماید. به این ترتیب خیلی برای شما فرقی نمی‌نماید.
بازاریابی ضعیف! در حالتی‌که قصدتان از پیاده سازی نرم افزار این میباشد که آن را در مارکت‌های نرم افزار مثل گوگل پلی، بازار و اپلیکیشن استور آیفون منتشر فرمائید، خب این قابلیت و امکان‌پذیر وجود ندارد. پس عملا اینترنت نرم‌افزار بیشتر برای آن‌تیم از اشخاصی مطلوب میباشد که مقصود‌شان تنها ارتقا دسترسی به تارنما و بیزنس اینترنتی‌شان میباشد. خیر الزاما تولید یک مسیر بازاریابی دیگر.
همت کمتر: به طبع نمی‌توانید انتظار داشته باشد ورژن اینترنت برای یوزرها تلفن همراه شما به اندازه یک نرم افزار Native قابلیت و امکان داشته باشد.
UX ضعیف‌خیس: با دقت به اینکه دست‌تان برای ساخت و ساز تغییرات به اندازه نرم افزار گشوده وجود ندارد، احتمالا تجربیات کاربری (شل بودن استفاده کننده در به کارگیری از اپلیکیشن) آن نسبت به نرم افزار ضعیف‌خیس باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.