بهترین زبان های برنامه نویسی برای وب و طراحی سایت

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

بهترین زبان های برنامه نویسی برای وب و طراحی سایت

یادگیری اپ نویسی یکی دیدنی ترین ها برای طرف داران به فناوری میباشد. حتی درین ده سال اخیر، اپلیکیشن نویسی در بالا فناوری هایی قرار گرفته که دنیای امروزی را هدایت می نماید. ولی از کجا می بایست استارت فرمایید؟ آیا در ادامه نرم‌افزار نویسی گوشی میباشید؟ آیا قصد دارید یک توسعه و گسترش دهنده اینترنت گردید؟ و یااینکه میخواهید نرم افزار نویسی دسکتاپ را خاطر بگیرید؟ درسته گزینش سخته. در صورتی پاسختان اپ نویسی اینترنت میباشد پس نیازی به جستجوی بیشتر ندارید چون این نوشته‌ی‌علمی به شما تماما امداد می نماید تا با شایسته ترین گویش های نرم افزار نویسی توسعه و گسترش اینترنت آشنا گردید.
گشوده هم به صورت کلی در‌حالتی که در امر شایسته ترین گویش های نرم افزار نویسی سردرگم می باشید، این را هم پوشش داده ایم. طراحی سایت در مشهد  این نوشته‌ی‌علمی درباره ۱۰ گویش اپلیکیشن نویسی دوست داستنی در سال ۲۰۲۰ میباشد، دقیقاً به عبارتی چیزی که شما به دنبالش می باشید. پس بیایید استارت کنیم.
۱۰ گویش رفیعتر اپ نویسی برای پیشرفت اینترنت
پیشرفت اینترنت یک سری بخش دارااست: سمت استفاده کننده (فرانت-اند یا این که Front-End)، سمت سرور (بک-اند یا این که Back-End) و بسط بدون نقص در هر دو سمت (Full-stack). در اینجا شایسته ترین گویش های اپ نویسی را پژوهش میکنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید و نرم‌افزار نویسی در مورد توسعه و گسترش اینترنت را آغاز نمایید.
توی این پک فوق العاده، صفرتاصد مبانی اپلیکیشن نویسی رو جوری خاطر می گیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا این که پک دیگه ای خیر دیدی خیر شنیدی! سوای هیچ کلاسی، با صفرتاصد مبانی نرم افزار نویسی نرم افزار بزن، پروژه مبنا خاطر بگیر و حسابی پول در بیار!
گویش هایی که تحقیق می‌کنیم، مشتمل بر:
JavaScript
HTML و CSS
TypeScript
Python
Node JS
ASP.NET
Java
Ruby
MEAN (Stack)
MERN (Stack)
شایسته ترین گویش ها برای بسط فرانت-اند
توسعه و گسترش فرانت-اند، نرم‌افزار نویسی سمت مخاطب میباشد. اصولا دربرگیرنده تمامی موادسازنده ظاهری میباشد که در برگه اینترنت مشاهده می‌کنید. این بخش جایی میباشد که مخاطب با پیمایش و مرور صفحه های، به صورت بدون واسطه با اینترنت در تعامل میباشد. در صورتی شخص خلاقی می‌باشید یا این که به شغل پیاده سازی عشق مندید اینجا برایتان خوب میباشد. خب بیایید لهجه های نرم افزار نویسی بسط فرانت-اند را مرور کنیم:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.