هدف پروتوتایپ چیست؟

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

هدف پروتوتایپ چیست؟


مثال‌های نخستین، نصیب مهمی از مراحل پیاده سازی را تشکیل می دهند و حدودا در کلیه فن‌های پیاده سازی گزینه به کار گیری قرار میگیرند. مثال‌های اول ساخته می گردند تا طرح‌ها پیش از سپرده گذاری در ساخت انبوه، تست و تحقیق شوند.
مقصود Prototype، یافت کردن اشتباهات و حل آن ها در یک سبک فیزیکی و ملموس میباشد. در واقع، به مکان گذراندن آحاد چرخه پیاده سازی مبتنی بر یک راه‌حل ذهنی، مثال‌های نخستین به طراحان قابلیت و امکان می دهد تا تولیدات خویش را با قرار دادن ورژن اول آن‌ها در مقابل یوزرها حقیقی و همینطور، گردآوری بازخوردها در سریع‌ترین فرصت ممکن، اعتبار سنجی نمایند.
معمولا مثال‌های اول در هنگام تست، باخت می خورند. طراحی سایت در مشهد  این زمینه، نقایص و ایرادات را به طراحان علامت میدهد و مجموعه را به سمت «پروسه رسم» هدایت می‌نماید، تا راهکار‌های پیشنهادی را مطابق برخورد حقیقی و واقعی یوزرها اصلاح یا این که تکرار نمایند. بدین ترتیب از اتلاف مجال و هزینه در اجرای چاره‌های ضعیف و ناکارآمد خودداری می گردد.
مراحل ساخت پروتوتایپ چیست؟
اکنون که دانستیم عقیده پروتوتایپ چیست، مورد نیاز میباشد یه خرده هم درباره‌ی پروسه ایجاد کرد آن سخن کنیم. درین قسمت فرآیند تشکیل داد Prototype را در 4 مرحله ذکر کرده‌ایم. با طی کردن این فرآیند می توانید ایده خویش را به یک متاع پرفروش و سودآور تبدیل نمایید.
یک طرح مفهومی تولید نمایید
اولی گام برای تبدیل ایده به حقیقت، رسم آن روی صفحه میباشد. این عمل به شما امداد می‌نماید مثال اول را با جزئیات بیشتری در ذهن خویش تجسم نمایید. هر یکسری که قابلیت و امکان استعمال از نرم افزار‌های پیاده سازی دیجیتال هم وجود دارااست، ولی با رسم ایده‌ها بر روی ورقه، به مکان صرف مجال برای کامل شدن یک نگارگری دیجیتال، در حین صرفه جویی خواهید کرد. ضمن این، طرح‌هایی که با دست کشیده می گردند، نسبت به پیاده سازی‌های الکترونیکی، وزن و بها بیشتری دارا‌هستند. پس عالی میباشد یک دفترچه یادداشت و رسم طرح برای خودتان تنظیم نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.