ایجاد نسخه amp سایت

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ایجاد نسخه amp سایت

فراگیری ایجاد کرد amp وردپرس در 4 گام (تصویری)
یادگرفتن ایجاد کرد AMP وردپرس
amp یا این که Accelerated Mobile Pages یک پروژه متن گشوده گوگل میباشد که به وبمستران یاری میکند سرعت صفحه های اینترنت سایتشان را برای یوزرها موبایلی به شدت ارتقا دهند. برای اینکه خوب متوجه تفاوت سرعت یک تارنما معمولی و amp گردیده، بشوید:

فرصت بارگذاری یک ورقه amp گردیده چیزی نزدیک به 1 ثانیه میباشد در حالی که شبیه به عبارتی برگه سوای amp احتمالا به حدود 3 تا 7 ثانیه مجال بارگذاری نیاز داراست. با دقت به‌این زمینه و اقتدار بالای amp در ارتقا سرعت، امروز می خواهم فراگیری ایجاد کرد amp وب سایت به طور تصویری را در دست شما قرار دهم. پیش از اینکه به سراغ قسمت های آتی نوشته‌علمی یادگرفتن amp بروم، طراحی سایت در مشهد توصیه می‌کنم نوشته‌ی‌علمی amp چیست را تحقیق فرمایید تا به نیکی با مزایا و معایب استعمال از این تکنولوژی در سایتتان آگاه گردید.

آنچه درین مقاله یاد خواهید گرفت اکران سرفصل ها
فراگیری amp کردن وبسایت
پلاگین های مختلفی برای نصب amp روی تارنما وردپرسی وجود دارااست. اینجانب امروز می خواهم آغاز از پلاگین قانونی amp در‌این نوشته‌ی‌علمی استعمال کنم و فعالیت با آن را یادگرفتن دهم. در طول تهیه و تنظیم این نوشته‌ی‌علمی، پلاگین amp نزدیک به 400 هزار نصب فعال دارااست، از دربین لحاظ 215 نفر، نمره 3/5 را اخذ کرده و هفته پیش به واپسین بروزرسانی افزایش داده گردیده.

نکته: پیش از نصب هر نوع پلاگین روی تارنما خودتان، یک بک آپ بی نقص از داده ها آن به یاری پلاگین هایی مثل updraft و… بگیرید.

به‌دنبال اموزش amp به فراگیری پلاگین amp در وردپرس می پردازیم.

فراگیری پلاگین amp
یادگرفتن پلاگین amp
پلاگین amp چیست
پلاگین amp را از مخزن وردپرس نصب فرمائید. درپی و بعداز نصب بی نقص، از روش منو کناری وردپرس وارد amp گردیده و آیتم “همگانی” را تعیین نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.