چگونه یک طراح ویژوال حرفه ای شویم؟

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

چگونه یک طراح ویژوال حرفه ای شویم؟


برای تولید سلسله مراتب ویژوال سایزینگ شایسته ترین میباشد. شما می‌توانید از سایز برای ساخت رابطه ها ویژوال بین المان ها به کار گیری فرمایید.
یکی‌از دلایل اثرگذار بودن grids (کانال های توری) همین سایزینگ میباشد. شما میتوانید از این کانال ها و با به کارگیری از نسبت ها برای تعیین سایز مطلوب المان ها فایده بگیرید.
به محض انتخاب سایز یک المان، اندازه ی آنرا برای مجموع مثال های آن اثبات نگه دارید. ثبات در پیاده سازی حکم فرمان روا را داراست.
تمرین دیده برای بهبود سایزینگ: دراین مورد برخورد نقشی کلیدی دارااست. از ورقه ی فرود، یک طرح اول یا این که وایرفریم تهیه و تنظیم نمائید. آنگاه از دوستان خویش بخواهید به پیاده سازی شما نگاه نمایند. طراحی سایت در مشهد لحاظ آنان درباره‌ی مهمترین المان ها را بپرسید. آن گاه از آن ها بخواهید براساس وزن بصری(ویژوال) به آن ها نمره دهند. آیا نتیجه ها به عبارتی میباشد که انتظار داشتید؟ هنگام جاری ساختن این تمرین این سوال های را در ذهن خویش داشته باشید:
در شیت ی فرود مقصود، تبادل چه چیزی میباشد؟ چطور میتوانید تحقق این مقصود را سئو فرمایید؟
در میان المان های متفاوت چه ارتباط ای وجود دارااست؟ میخواهید روی کدام المان تاکید فرمائید؟
آیا لی اوت شما باموفقیت چشمان یوزرها را در ورقه هدایت میکند؟
به کارگیری از رنگ برای رساندن معنی
قبل از گزینش پالت رنگ، مقصود خویش از پیاده سازی را مشخص و معلوم نمایید. در یک پیاده سازی عالی، پالت رنگ با غرض آن در یک سطح قرار دارا هستند.
مخاطبان خویش را بشناسید چون فهم اشخاص از رنگ ها متعدد میباشد. براساس علایق شخصی، تربیت فرهنگی و تجربیات های فردی رنگ ها تاثیرات متفاوتی بر اشخاص می گذارند.
هنگام تعیین پالت رنگ آسانی کلید توفیق میباشد. رنگ دور نما را خنثی گزینش نمائید. بعد از آن رنگ های اول و ثانویه برای تاکید را تعیین نمائید. درپایان براساس رنگ های دیگر رنگ ارور(نادرست) و توفیق برای شرایط های متفاوت رابط کاربری را گزینش نمایید.
تلاش نمائید از حوزه‌ ی امن خویش بیرون گردیده و پالت های نو را آزمون نمائید.
تمرین دیده برای تعیین رنگ: برای چیزهای فضا خویش از قبیل عکس ها، خبر نامه ها و اکران های گزینه عشق ی خویش پالت های رنگ جمع نمایید. آن گاه یک پیاده سازی را تعیین کرده و از پالت های نو رنگ در آن به کار گیری نمائید.
به شیوه ی تغییرات مود و بدن پیاده سازی اعتنا نمائید. آیا مضمون‌ نیز همپا با آن عوض می شود؟ پیاده سازی یک هنر میباشد که همواره مکان پرورش و ترقی داراست
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.