در طراحی سایت چه صفحاتی مهم است؟

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

در طراحی سایت چه صفحاتی مهم است؟

قسمت های متعدد وب سایت
روی هم رفته یک وب سایت از سه قسمت content ،header و footer تشکیل می گردد. قسمت header تارنما در واقع به عبارتی بخش بالایی وبسایت میباشد. هر آنچه در وبسایت تحت عنوان محتوا منتشر می گردد نیز تحت عنوان نصیب content یا این که main تمجید می‌گردد و قسمت نهایی تارنما نیز به فوتر وب سایت دارای شهرت میباشد. ولی هر یک از این قسمت های گوناگون وبسایت جزئیاتی دارا‌هستند که پیرو آنها‌را به طور بدون نقص ذکر می‌کنیم.
1. هِدر یا این که header
ابتدایی ترین نصیب یک وب سایت را هدر می‌گویند. تصویر بالا هدر وب سایت اینترنت پویا را نماد می دهد. هدر یک تارنما صرفا یک توشه ساخته می‌گردد ولی در بالای تک تک صفحه ها تارنما از آن به کارگیری می‌گردد. هنگامی که شما وارد یک تارنما می‌شوید، او‌لین چیزی که خواهید روئت کرد، هدر طراحی سایت در مشهد  میباشد؛ به همین استدلال طرز دکوراسیون این نصیب و مطلبی که آرم می دهد، مداقه متعددی داراست. هدر وب سایت بایستی دربرگیرنده موردها پایین باشد:
لوگوی وب سایت
منوی سرویس ها و یا این که تولیدات وبسایت
دکمه های ضروری
دکمه های ضروری در واقع دکمه هایی مانند سبد خرید، آیکون شبکه‌های‌مردمی، تماس با ما، آیکون کاوش و… میباشد.
منو وبسایت
یکی‌از دیگر از بخش های متعدد یک وب سایت، نصیب منوی وبسایت میباشد. در صورتیکه منوی وبسایت شما بدون نقص باشد و در مکان مطلوب خویش قرار گرفته باشد، می‌تواند سریعتر و راحتتر مخاطب را جذب کرده و به بقیه بخش های وب سایت هدایت نماید.
یک منوی استاندارد که در قسمت ابتدایی تارنما قرار می‌گیرد بایستی مشتمل بر بخش های پایین باشد:
برگه مهم یا این که منزل
بخش وب لاگ
کاغذ مغازه
سرویس ها وب سایت
برگه تماس باما
کاغذ درباره ما
خلال مواقعی که گفتیم، شما میتوانید بعضا از خدماتی که التفات متعددی برای شما دارا‌هستند یا این که همان غرض مهم وبسایت شما می باشند را در منوی وب سایت اضافه نمائید. به عنوان مثال در حالتی که مقصود مهم وب سایت شما طراحی وب سایت فروشگاهی میباشد، بایستی در منوی وبسایت، قسمتی به عنوان این اسم داشته باشید. با این شغل مقصود مهم خویش را به نیکی به یوزرها معرفی نموده اید و یوزرها وب سایت سریعتر این سرویس ها را خواهند مشاهده کرد.
2. main یا این که نصیب محتوای وبسایت
یکی از دیگر از بخش های متعدد یک وب سایت، بخش main میباشد. قسمت محتوای وب سایت در بین بخش هدر و فوتر تارنما قرار گرفته میباشد. هر آنچه تحت عنوان محتوا در تارنما قرار می دهید، مرتبط با این قسمت از وبسایت میباشد.
محتوای این بخش می‌تواند مشمول محتوای متنی، محتوای تصویری و ویدیویی به عبارتی کاغذ یا این که بقیه صفحه ها باشد.
وقتی که تارنما شما پیاده سازی می گردد، او‌لین نکته ای که به شما امداد می نماید تا درجه وبسایت خویش را در گوگل ارتقا دهید و سریعتر وبسایت را به گوگل معرفی فرمائید، ساخت و ساز محتوای seo شد‌ه‌است. البته محتوای بهینه سازی گردیده چیست؟ بهینه سازی به معنای اجرای چند اصول روی تارنما میباشد که یاری می نماید تا وب سایت شما با صرفه خواهد شد و مرتبه قابل قبولی در گوگل بگیرد. البته چطور میتوانید محتوای seo گردیده ساخت‌و‌ساز نمائید؟ برای جواب به‌این پرسش، محتوای" ایجاد محتوای وب سایت فروشگاهی" را مسلما تفحص فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.