نحوه اتصال دامنه به هاست

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

نحوه اتصال دامنه به هاست

روش اتصال دامنه به هاست
در‌حالتی که اسم دامنه و هاست را به صورت غیر وابسته از دو کمپانی متعدد خریداری نموده اید، در اینجا دو شیوه طریق اتصال دامنه به هاست را به شما علامت خوا هیم اعطا کرد.
اکثرا هاست و دامنه را از یک کفر خریداری می نمایند و ما سفارش میکنیم که اسم دامنه و هاست را از دو کمپانی متعدد خریداری فرمایید. یک سری برهان برای اعمال این فعالیت وجود دارااست، یک کدام از دلایل آن این میباشد که اکثر تصویب کنندگان دامنه در ارائه میزبانی اینترنت با با کیفیت شغل نمیکنند و برعکس نیز وجود دارااست، اکثر موسسه ها هاستینگ برای خرید اسم دامنه بهتر نیستند. ، در صورتی هر دو را از یک کمپانی خریداری فرمائید، در واقع با آن شرکت ها میزبانی گیر می‌کنید.
در صورتی‌که اسم دامنه را از یک کمپانی دارای اعتبار خریداری نموده اید، ممکن میباشد هیچ زمان نیازی به تغییر‌و تحول کمپانی تصویب دامنه خویش نداشته باشید. ولی، اکثر وقت ها نیاز به تغییر تحول کمپانی میزبانی اینترنت داراست، ممکن میباشد دلایل مختلفی برای اعمال این فعالیت وجود داشته باشد، شاید طراحی سایت در مشهد  در‌صورتی‌که از سرویس ها هاست راضی نیستید یا این که ممکن میباشد به جهت ارتقا بها های تمدید باشد. تغییر‌و تحول کمپانی صاحب خانه سهل خیس میباشد، البته یه خرده سخت میباشد و جابجایی به یک تصویب کننده دیگر مجال میبرد و ممکن میباشد بعضی اوقات برای شما نیز هزینه داشته باشد.
نحوه 1: با آپدیت رسانی رکورد A (DNS)
طرز 2: با تغییر‌و تحول اسم سرورها
چه گونه پژوهش کنیم که آیا اسم دامنه و هاست متصل میباشند؟
بدین ترتیب درصورتی که اسم دامنه و میزبانی اینترنت را نیز از دو کمپانی متفاوت خریداری نموده اید، بایستی آنها‌را برای میزبانی وب لاگ یا این که سایت خویش متصل فرمایید. این بسیار سهل میباشد و اتصال هر دو بیش تر از 5 دقیقه ارتفاع نخواهد کشید.
در واقع دو رویکرد وجود دارااست که میتوانید اسم دامنه خویش را به هاست متصل نمائید. یا این که میتوانید این فعالیت را با آپ تو دیت رسانی A Record در DNS دامنه اعمال دهید یا این که صرفا می‌توانید سرور اسم صاحب خانه را در تصویب دامنه خویش آپدیت فرمائید. هر دو طرز را قدم به قدم برای شما توضیح خوا‌هیم بخشید، هر دو فرایند معمولی و راحت می باشند، شما میتوانید هر مورد از طریق هایی که با آن شل می‌باشید را دنبال فرمائید.
طریق 1: با آپ دیت رسانی رکورد A (DNS)
آغاز بایستی وارد اکانت cPanel خویش گردید تا نشانی IP هاست خویش را پیدا فرمائید. یا این که می‌توانید مستقیماً به اکانت سی پنل خویش وارد گردید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.