چطور بفهمیم یک سایت با وردپرس طراحی شده است

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

چطور بفهمیم یک سایت با وردپرس طراحی شده است



چطور از این پلاگین استعمال کنیم؟

بعداز آنکه آن را دانلود و روی مرورگر خویش نصب کردید، کافیست به تارنما گزینه نظرتان رجوع‌نمایید؛ در کنار نوار نشانی مرورگر می‌توانید آیکون لهجه اپلیکیشن نویسی یا این که CMS وب سایت را ملاحظه کنید.

تشخیص cms یک وب سایت
پلاگین License.txt به انتها نشانی وبسایت
یکی از دیگر از راهکارها در جواب به پرسش از کجا بفهمیم وبسایت با چی پیاده سازی گردیده؟ این میباشد که نشانی تارنما را به یار عبارت License.txt کاوش فرمائید. مجموعاَ فولدر لایسنس در وردپرس وجود داراست؛ در شرایطی‌که که ادمین وبسایت آن را حذف نکرده باشد، با کاوش نشانی وبسایت به یار عبارت آورده شده، می‌توانید تصویری شبیه تصویر پایین را ملاحظه کنید: طراحی سایت در مشهد قابل ذکر میباشد که بعضا از طراحان به دلایل امنیتی این فولدر را حذف می نمایند؛ در شکل خلا این فولدر، طرز های دیگر را آزمایش نمایید.

تشخیص رئیس محتوای وبسایت
از وبسایت های تشخیص وردپرس به کار گیری نمائید
از سایر نحوه های تشخیص وردپرسی بودن وبسایت، به کار گیری از وبسایت های تشخیص وردپرس میباشد. تارنما های متعددی وجود دارا‌هستند که با وارد کردن نشانی وبسایت در آن، می‌توانید نام پوسته وبسایت، پلاگین ها و ماژول های مصرف شده در آن را تشخیص دهید.

یکی سایت های کاربردی در این باره وبسایت https://builtwith.com میباشد.

از کجا بفهمیم یک وب سایت وردپرس میباشد؟
تحقیق لینک و پیوند ورود به رئیس وبسایت
شیوه انتها برای تشخیص نوع CMS وب سایت، تحقیق نشانی ورود به نصیب رئیس تارنما میباشد. در صورتیکه که ادمین وب سایت به دلایل امنیتی، شیوه ورود به مدیر تارنما را تغییر تحول نداده باشد، با افزودن عبارت wp-admin به انتهای تارنما می‌توانید به برگه لاگین وردپرس وارد گردید. در صورتی‌که ورقه ای شبیه تصویر پایین را مشاهده کردید، وبسایت مطلقا وردپرسی میباشد.

تشخیص وردپرسی بودن وبسایت


رسیدگی تصاویر
یک کدام از دیگر از طریق های جواب به پرسش از کجا بفهمیم وبسایت وردپرس میباشد؟ نظارت تصاویر وب سایت است. با کلیک راست روی یکی تصاویر وب سایت و تعیین آیتم Open image in new tap تصویر را در شیت تازه گشوده نمایید. آن گاه در به URL تصویر نگاهی بیندازید در حالتی‌که که در نشانی تصویر عبارت wp-content وجود داشت، تارنما مدنظر وردپرسی میباشد.
به چه شکل بفهمیم یک تارنما وردپرس میباشد؟
به کار گیری از پلاگین Yoast بهینه سازی
یکی ابزارهای بهینه سازی وبسایت وردپرسی پلاگین Yoast است. این پلاگین به ساختن نقشه وبسایت یاری میکند. به خواسته دسترسی به نقشه وب سایت باید، عبارت sitemap_index.xml/ را به انتهای دامنه وبسایت اضافه فرمائید. چنانچه که وب سایت مدنظرتان از این پلاگین استعمال کرده‌باشد، اینگونه متنی را مشاهده خواهید کرد.
به چه شکل بفهمیم وبسایت وردپرس میباشد؟
در نقطه نهایی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.