پیاده سازی اعتبارسنجی برای Swagger در ASP.NET Core 6

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

پیاده سازی اعتبارسنجی برای Swagger در ASP.NET Core 6

وقتی که قصد دارید نرم افزار های دات نت 6 خویش را بسازید طراحی سایت در مشهد احتمالا بعضی وقت ها مستلزم این خواهید بود تا برای API های خویش مستندسازی فرمایید. برای ایفا این شغل نیز شما مستلزم به کار گیری از Swagger و همچنین اعتبارسنجی برای Swagger خواهید بود. Swagger یک باکس ابزار بی نقص میباشد که یک اکران گرافیکی از API شمارا در اختیارتان قرار میدهد. هنگامی که مستندات API شما در دسترس قرار گرفتند شما می‌توانید متدهای API خویش را در درون رابط کاربری که Swagger در دست شما قرار می‌دهد آزمایش نمایید.
ما در‌این مقاله قصد داریم یه خرده بیشتر درباره اعتبارسنجی برای Swagger حرف کنیم و داده ها جامع و جامعی را درباره این مورد در چنگ شما در اختیار بگذاریم. برای ارائه کدهای خویش درباره قضیه اعتبارسنجی برای Swagger ما از ویژوال استودیو 2022 به کار گیری کرده ایم. پس چنانچه شما تا قبل از این، این ابزار را نصب نکرده اید به شما توصیه می‌کنیم همین حال مبادرت به نصب ویژوال استودیو 2022 نمائید. پس در شرایطی که شما هم عشق مند به مورد احراز نام و نشان و اعتبارسنجی برای Swagger می‌باشید به شما سفارش می‌کنیم مطلقا به دنبال این مقاله مارا ملازمت فرمایید.
تشکیل داد یک پروژه اعتبارسنجی برای Swagger در ویژوال استودیو 2022
در قدم اولیه از طراحی اعتبارسنجی برای Swagger ما نیاز داریم تا یک پروژه ASP.NET core 6 را در ویژوال استودیو 2022 ساخت‌و‌ساز کنیم. برای این عمل شما بعداز نصب ورژن 2022 ویژوال استودیو کافی میباشد که فرایند پایین را طی فرمائید:
- ویژوال استودیو 2022 را راه‌اندازی نمایید.
- روی مورد Create new project کلیک نمائید.
- در پنجره ای که برای شما گشوده میشود آیتم ASP.NET Core Web API را از باطن لیست تعیین فرمایید.
- روی آیتم Next کلیک نمائید.
- در پنجره Configure your new project اسم و محل ذخیره سازی پروژه تازه خویش را گزینش فرمائید.
- به طور ازروی اراده می‌توانید تیک مورد Place solution and project in the same directory را فعال نمائید.
- روی مورد Next کلیک نمائید.
- در پنجره Additional Information که به‌دنبال شما برای نشان داده میشود آیتم دات نت 6 را تحت عنوان قاب ورک غرض خویش گزینش فرمایید. مقدار مورد Authentication Type را روی None تهیه و تنظیم فرمایید که به طور پیش فرض نیز همین مورد است. به‌دنبال تیک دو آیتم دیگری که برای شما نشان داده می شود را فعال نمائید.
- باور نتیجه ها فرمایید که تیک آیتم های Enable Docker و Configure for HTTPS غیر فعال باشند به دلیل آن که ما قصد نداریم از این مشخصات در پروژه خویش به کارگیری کنیم.
- روی آیتم Create کلیک فرمایید.
- حالا پروژه تازه شما ساخت و ساز گردیده و شما مهیا اعتبارسنجی برای Swagger خواهید بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.