شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

برای طراحی اپلیکیشن موبایل از ری اکت نیتیو استفاده کنید


برای طراحی اپلیکیشن موبایل از ری اکت نیتیو استفاده کنید
شما برای سپرده گذاری در مارکت در درحال حاضر پرورش گوشی چه اپ هایی دارید؟
براساس گزارش statista.com نرم افزار های گوشی تا سال 2020 از روش نرم‌افزار استورها و تبلیغات ،حدود 188.9 بیلیون دلار درآمد خواهند داشت. فرصتی گرانقدر برای تجارت. به این ترتیب مجال آن رسیده میباشد که به مارکت گوشی روی آورید. مبرهن میباشد که یوزرها با دهها نرم افزار در تلفن همراه های هوشمند آشنا می‌باشند. درنتیجه شما می بایست اپلیکیشنی تاثیرگذار برای ارئه به آنان داشته باشید. یکی‌از راهکارها برای خلق و خوی اپلیکیشنی تاثیرگذار استعمال از ری اکت نیتیو میباشد. در‌این نوشته‌علمی می‌خوانید ری اکت نیتیو چیست و چرا بایستی از آن در پروژه های تلفن همراه به کارگیری فرمائید.
ری اکت نیتیو چیست؟
ری اکت نیتیو قاب ورکی میباشد که به شما قابلیت می دهد با به کارگیری از جاوا اسکریپت، نرم افزار های نیتیو تلفن همراه بسازید. بطور معمول شما می بایست اپلیکشن گوشی خویش را با استعمال از جاوا اسکریپت (برای آندروید) و Swift/Obj-C (برای iOS) اپ نویسی فرمائید.  طراحی سایت در مشهد ری اکت نیتیو با حذف این می بایست در مدتی کوتاه و با به کارگیری از صرفا یک لهجه کدنویسی، نرم افزار هایی به طور کامل کاربردی(فانکشنال) خوی میکند.
آیا ری اکت نیتیو ابداعی به طور کامل تازه میباشد؟ خیر دقیقا. این کادر ورک به وسیله شرکت به طور کامل شناخته گردیده ی فیسبوک و همین چندین سال پیش گسترش یافت
درواقع تولید کننده ReactJS و ری اکت نیتیو هردو فیسبوک میباشد. فیسبوک او‌لین شرکت میباشد که ری اکت را برای ساختن این پلتفرم اجتماعی خوی کرد. فیسبوک بعد از توسعه و گسترش ی بیشتر، ReactJS را بعنوان یک منبع گشوده(open source) برای اینترنت ارائه کرد.
ولی این شرکت همچنان با نرم افزار گوشی خویش در کشمکش بود. آنان بایستی دو مقر کد یکی از برای iOS و دیگری برای آندروید را مراقبت نمایند. فیچرهای بکار رفته در Swift در iOS بایستی بطور غیروابسته گانه در جاوای آندروید ایفا شوند. سود نرم افزار های نامتقارن و کپی گردیده بود.
ولی ری اکت نیتیو این نقص‌ را حل کرد. غرض از رفتار ری اکت نیتیو سهولت در رفتار نرم افزار های گوشی میباشد. بعبارت دیگر در شرایطی که بتوانید اپلیکیشنی را یکبار در جاوا اسکریپت کدنویسی کرده و آن گاه آنرا به آندروید و iOS توسعه و گسترش دهید معاش خیلی آسانتر می‌شود.
در صورتیکه از نرم افزار قانونی فیسبوک در آندروید و iOS استعمال کرده باشید، ری اکت نیتیو را درعمل چشم اید.
واحد سنجش آوازه و محبوبیت ری اکت نیتیو در مارکت شر
آوازه و محوبیت ری اکت نیتیو بعنوان راهکاری موءثر برای نرم افزار های گوشی cross-platform و فشار معدود خیس روی میزان دارایی در حالا ارتقا میباشد. ولی محبوبیت آن دقیقا چقدر میباشد؟
به مارکت شر ری اکت نیتیو نگاه فرمائید:
بد وجود ندارد. این داده های عددی با درنظر تصاحب کردن نرم افزار های رفیعتر در اپلیکیشن استور و گوگل پلی استور بدست آمده اند. در بین پانصد نرم افزار بلندتر در ایالات متحده، 18.76 درصد از نرم افزار های نصب گردیده با ری اکت نیتیو تشکیل‌شده اند.
درحقیقت در گروه ی نرم افزار های رفیعتر ایالات متحده دومی قاب ورک دوست داستنی ، پس از کامپوننت های معماری آندروید به ری ا کت نیتیو تخصیص دارااست.
انگیزه به کار گیری از ری اکت نیتیو چیست؟
برای مدتی زمانبر ری اکت نیتیو از حیث تجاری شدنی خلا. و برای ساخت نرم افزار های نیتیو به اندازه کافی تامین و بسط نمی شد.
ولی با سپری شد فرصت و با حمایت بیشتر به محبوبیت و سهم بیشتری از بازار دست یافته میباشد. با به کار گیری از ری اکت نیتیو تایپ کردن نرم افزار های بینظیر آسانتر گردیده و جهان نیز متوجه این مسئله گردیده است.
تست گردیده و قابل متکی بودن
ری اکت نیتیو اول توشه به وسیله فیسبوک ساخته شد. آن ها از ری اکت نیتیو برای ساختن اپلیکیشنی خارق العاده برای گوشی به کار گیری کردند. شاید شما نیز بنوعی از نرم افزار تلفن همراه فیسبوک در تلفن همراه های خویش استعمال کرده باشید. آیا نیتیو بودن این نرم افزار را حس نموده اید؟ مطمئنا حس نموده اید.
البته با دقت به اوپن سورس بودن ری اکت نیتیو بیشتر شرکت ها تصمیم گرفتند از آن برای اخلاق و رفتار نرم افزار های گوشی خویش به کار گیری نمایند برای مثال: فیسبوک، اینستاگرام، Airbnb ، اسکایپ، تسلا، Wamart و Discord
یک مقر داده برای دو پلتفرم
با به کارگیری از ری اکت نیتیو میتوانید یک مقر داده بسازید که در هردو پلتفرم آندروید و iOS فعالیت میکند. خیر صرفا در هردو پلتفرم عمل میکند بلکه با جاوا نیتیو و Swift code نیز سازش دارااست. ری اکت نیتیو پلی میباشد مابین کامپوننت های رابط کاربری اینترنت و رونوشت های جاوا/Swift نیتیو.
براین اساس دیگر نیازی به دو گروه بسط دهنده برای دو پلتفرم ندارید. نیازی به همگام سازی فیچرها و لی اوت ها نیز وجود ندارد. به این ترتیب فرآیند پیشرفت سریعتر گردیده و در میزان دارایی صرفه جویی می گردد.
به کار گیری از زبانی که از قبلی با آن شناخت دارید
برای تشکیل داد نرم افزار های ری اکت نیتیو به دست‌کم علم تخصصی نیاز میباشد. اما مسلما عده ای با تخصص اپ نویسی جاوا اسکریپت یا این که ری اکت جاوا اسکریپت در گروه شما می‌باشند. یافتن گسترش دهندگان جاوا اسکریپت در مقایسه با توسعه و گسترش دهندگانی که در جاوا یا این که Swift مهارت دارا هستند آسانتر میباشد.
حتی پیشرفت دهنده ی frontend شما نیز هیچ وقت از ری اکت نیتیو استعمال نکرده میباشد. ولی با اندکی خودآموزی می‌تواند خیلی سریع به کارگیری از آنرا خاطر بگیرد مخصوصا در صورتی‌که تا قبل از این از ری اکت به کار گیری کرده‌با‌شد. همگی آنچه نیاز دارید اندکی مجال برای سرچ و کشف کردن کامپوننت های وبی میباشد که با کامپوننت های گوشی مطابقت دارااست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.