٦ تمرین برای انتخاب اسم دامنه مناسب

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

٦ تمرین برای انتخاب اسم دامنه مناسب

٦ تمرین برای انتخاب اسم دامنه مناسب
یکی طاقت فرسا‌ترین امور برای صاحبان استحصال‌وکار گزینش یک اسم مطلوب برای وب سایت شرکت‌شان میباشد. حتی در حالتی‌که شما مالک حصول‌وکار تجاری هم نبوده و صرفا بخواهید یک بلاگ فردی فعال سازی نمایید گشوده هم گزینش اسم مطلوب شغل دشواری خواهد بود. مدام ایده‌های متنوع و متعددی برای گزینش اسم دامنه از ذهنیت شما می‌گذرد ولی درنهایت تعیین اسم دامنه مطلوب شغل دشواری میباشد. نکاتی در تعیین اسم مطلوب برای دامنه وب سایت وجود داراست که در‌این نوشته ی علمی به آن ها میپردازیم
دامنه‌تان مشتمل بر لغت ها کلیدی باشد
هر فرصت که بخواهید اسم دامنه برای طراحی سایت در مشهد خویش گزینش نمایید می بایست این را در حیث داشته باشید که عبارات کلیدی می بایست جزئی از این اسم باشد. تا جایی که میتوانید کلمه و واژه کلیدی مهم‌تان را به‌تیتر اسم دامنه به کارگیری نمایید، این فعالیت سبب می گردد ترافیک بیشتری را جذب تارنما خویش نمایید. در‌این حالت عموم میدانند تارنما شما درباره‌ی چه بوده و این مورد هنگام رقابت شما با دیگر اسم‌های تجاری همکارتان بسیار دارای اهمیت خواهد بود.
دامنه‌های مارک
ازآنجایی‌که بخش اعظمی از اسم‌های دامنه عالی تابه‌هم اکنون گرفته‌گردیده است، شما می بایست مورد ها تازه را در لحاظ بگیرید. دامنه‌های دست‌نخورده‌ای که پتانسیل مارک شدن را داشته باشند. ابتکار عمل در اینجا برای یک گزینش عالی نقش مهمی را بازی می‌نماید. از جملهً تغییری در اسم برندهای وب سایت‌های غالب تجاری و یا این که یک اسم اختصاصی با استعمال از لغت ها fun یا این که professional نیز می تواند تعیین قابل قبولی برای طومار دامنه‌تان باشد. در کنار تمامی این‌ها بایستی در حیث داشته باشید که‌این اسم می بایست بری صفحه های شما در کانال‌های اجتماعی نیز مورداستفاده قرار گیرد. اینکه در کلیه فضاهای مجازی اسم یکسان داشته باشید منجر می‌گردد شما به‌تیتر یک مارک شناخته گردید.
از خط چین در اسم دامنه به کار گیری کنیم یا این که نه؟
در شکل ضرورت حوزه‌ محلی را معلوم فرمایی
در صورتی وبسایت شما مخاطبانی در یک حالت مکانی خاص دارا‌هستند و شما میخواهید بر روی مخاطبینتان در‌این جغرافیای خاص تمرکز نمایید، عملکرد فرمائید اسم آن حوزه‌ مکانی خاص را در اسم دامنه‌تان نظر نمایید. عملکرد فرمایید به‌طوری اسم آن محل را تغییر‌و تحول دهید که معنادار باشد و به‌محض یافتن واژه مطلوب مبادرت به تصویب دامنه خویش فرمائید. به‌طور نمونه شما فروشگاهی دارید که مرتبط با فروش کالای دیجیتال صرفا در طهران میباشد و می بایست در جلب‌اعتنا تهرانیان غالب باشید، در‌این‌حالت‌ اسم دامنه‌تان را بایستی به‌سیرتکامل‌ای گزینش فرمائید که نشانه‌دهنده شهر طهران باشد.
به خاطر داشته باشید که پسوندهای متعددی وجود دارااست
ممکن میباشد بعداز تعیین اسم دامنه ملاحظه کنید که پسوند.com پرشده میباشد. در این حالت ناامید نشود چراکه پسوندهای بسیار متنوعی وجود دارا‌هستند که میتوانید اسم خویش را با این پسوندها تصویب فرمائید. مانند.net،.info،.co و …
ولی این پسوندها هر یک برای نوع خاصی از استحصال‌وکار تعریف و تمجید‌گردیده‌اند. شما با یک جستجوی سریع می توانید ملاحظه کنید که کدام پسوند مرتبط با استخراج‌وکار شماست و سریعاً دامنه موردنظر خویش را با آن پسوند تصویب نمائید.
مطالب گفته‌گردیده تمرین‌ها و نکاتی بود که هنگام گزینش اسم دامنه می بایست در لحاظ داشته باشید. به خاطر داشته باشید که می بایست برای تعیین اسم دامنه به یادماندنی و بهتر وقت نهاده و بازرسی فرمایید. به‌طورکلی طومار دامنه‌ای مطلوب میباشد که به‌یادماندنی و تا هرچقدر که می‌اقتدار کوتاه باشد. از بکار بردن اعداد و نشانه‌های مازاد در آن پرهیز کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.