در انتخاب دامنه سایت چه نکاتی مهم است؟

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

در انتخاب دامنه سایت چه نکاتی مهم است؟


در انتخاب دامنه سایت چه نکاتی مهم است؟
زمانیکه تصمیم به فعال سازی وب سایتی برای کسب و کار خود می گیرد، فرآیند مختلفی پیش رو خواهید داشت. انتخاب نام دامنه (Domain) صحیح و اصولی یکی روند می باشد و اساسی است دامنه ای برگزینید که در ذهن مخاطبان و مشتریانتان ماندگار باشد. در‌این شرایط گزینه های زیادی پیش رو دارید. در این نوشته‌ی‌علمی به شما کمک میکنیم از روشی خلاقانه برای انتخاب نام دامنه به کارگیری کنید و برند تجاری خود را در افکار ماندگار نمایید. برای انتخاب نام دامنه ای خاص و به یادماندنی، پیشنهاد ما کمک تهیه نمودن از دامنه های سطح بالا است تا دامنه ای خلاقانه و دارای هیجان برای طراحی سایت در مشهدتشکیل داد نمایید. با ما یاروهمدم باشید و از مزایا و معایب این راهکار اطلاع یابید!

تعیین نام دامنه خلاقانه چه مزایا و معایبی در پی دارد؟
برخی افراد عبارت زمانبر برای نام دامنه گزینش می کنند و یا برخی از حروف را به صورت تصادفی کنار هم قرار داده و دامنه ای عجیب و غریب می‌سازند. منظور ما از تعیین نام دامنه خلاقانه اصلا چنین گزینه هایی نیست. عده ای دیگر از افراد تصور می کنند صرفا .com گزینه مناسبی برای ساختن یک دامنه می باشد، اما می بایست بدانید TLD های مختلفی وجود دارا هستند که شما می توانید در تشکیل داد نام وب سایتتان از آنها بهره بگیرید. دامنه خلاق می‌تواند شامل بخشی از نام تجاری شرکت شما باشد که با دامنه های سطح بالا در هم آمیخته و عبارتی کوتاه و دیدنی ساخت‌و‌ساز می کند. خوب می باشد بدانید یک شرکت اینترنتی برای نام ها و شماره های واگذار شده به نام ICANN وجود داراست که مرتبا TLDهای جدید را تایید می کند. به کارگیری از این TLDهای جایگزین مزایای متعددی برای شرکت شما به دنبال دارد که بعضا از آن ها عبارتند از:

- کاهش هزینه های ثبت و تمدید مجدد دامنه

- معرفی غرض و نوع شغل وبسایت به بازدیدکنندگان: در‌این‌صورت‌ هر کاربر پیش از ورود به سایت میداند با چه محتوایی رو به رو خواهد شد و موجب کاهش نرخ رخنه‌ وب سایت شود.

- آسانتر شدن به خاطرسپاری نام دامنه توسط کاربران: استفاده TLDها در نام دامنه، روشی تازه و خلاقانه است که یک عامل نوین برای وب سایتتان آماده آورده و به خیال و خاطر آوردن آن را ساده تر می کند.

بایستی توجه داشته باشید استعمال از TLD در ساخت نام دامنه در کنار مزیت های فراوانی که دارااست، ممکن هست بعضا مشکلات جزئی به همراه داشته باشد. مثلا این امکان وجود دارااست افراد فراموش کنند دامنه شما با .org درست شده و تلاش کنند با استفاده از .com وارد وب سایتتان شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.