تفاوت ری اکت چه تفاوتی با فریم ورک های دیگر دارد؟

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

تفاوت ری اکت چه تفاوتی با فریم ورک های دیگر دارد؟

تفاوت ری اکت چه تفاوتی با فریم ورک های دیگر دارد؟
در اوایل قرن بیست و یکم در سال ۲۰۱۱ تعدادی از برنامه نویسان و بسط دهندگان بسیار برجسته در دنیای وب یک مخزن بسیار پیشرفته به نام ToDoMVC فعال‌ساز‌ی کرده و در آن مخزن با سرعت فریم ورک و کتابخانه های دوستداشتنی مو جود در سراسر فقیه یک نرم‌افزار را با فهرست شغل یک ساعت پیاده سازی کردند. همچنین در اواخر سال ۲۰۱۲ بود که این پروژه به یک مکان غیررسمی برای مقایسه ابزارهای مختلف تبدیل شد. با مراجعه به‌این پروژه و استحصال اطلاعات مناسب در این باره به خیر از تفاوت تلاش react با دیگر کادر ورک ها و کتابخانه های مو جود اطلاع پیدا خوا هیم کرد.
چرا باید ری اکت را خیال و خاطر بگیریم؟
ادله یادگیری و استفاده از کتابخانه ری اکت سوالی می باشد که پیش روی اکثری از افراد و برنامه نویسان وجود داراست و ذهنشان را درگیر می نماید. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی فریم ورک و کتابخانه برای ساختن فرانت اند در اپلیکیشن ها و اپلیکیشن های مختلف وجود داراست که منش پیشرفت را تا حدود زیادی تسهیل می نماید در دنیای اپلیکیشن نویسی فرانت اند هنوز تغییرات بسیار زیادی به وجود می آید.
این موضوعی که بخواهیم هر روز برای یادگیری و شغل کردن با فریم ورک های گوناگون زمانی را اختصاص دهیم بسیار مشقت بار و نا ممکن بوده به این دلیل‌که عمر فریم ورک ها در این‌شیوه بسیار کوتاه بوده و می توان ریسک یادگیری آن ها را به دوش بکشیم. بنابراین درصورتی که به دنبال یک تکنولوژی هستیم که در نوع خود و در حوزه مشخصی بهترین بوده و قیمت ریسک را داشته باشد سفارش ما به شما یادگیری ری اکت می‌باشد. برای طراحی سایت در مشهد به یارا پارس مراجعه کنید 
بر پایه ی ویژگی هایی که از react در ابتدا ذکر شد. می توان بیان کرد که ریکت بهترین کتابخانه برای فعالیت در حوضه ی ui است. و بیشتر به خیال و خاطر اینکه بازار کار برای فرانت اند کارانی که از react استفاده می کنند زیاد می باشد برای کسانی که به شغل در سمت فرانت و UI علاقه دارا هستند یادگیری react js را پیشنهاد می شود.
همچنین این کتابخانه دارای چند ویژگی های مثبت نیز است که پیرو به گستردن مهمترین آنها خواهیم پرداخت:
یادگیری بسیار سهل ری اکت
هر شخصی که دارای پیش زمینه در برنامه نویسی و کد نویسی باشد این قابلیت و امکان را خواهد داشت تا react js را در معمولی ترین حالت ممکن فرا گرفته و از آن استعمال نماید. این آیتم به عنوان یک ویژگی مثبت برای کتابخانه ری اکت محسوب میشود به دلیل آن که کتابخانه و قاب ورک های دیگری مانند Angular و MVC بسیار پیچیده بوده و یادگیری آنان نیز کاری بسیار دشوار می‌باشد. این نکته گفتنی است که برای یادگیری شل و بی دردسر کتابخانه ری اکت باید دانش مختصری در زمینه ی زبان های برنامه نویسی html و جاوا اسکریپت و css داشته باشید.
تست پذیری فوق العاده ری اکت
کتابخانه react در موضوع تست پذیری بسیار عملکرد مناسبی داشته و فرد به کارگیری کنند این امکان را خواهید داشت تا کامپوننت ها و توابع خود را به آسانی با پارامتر ها و خروجی های مورد نظرش بررسی نماید و در بحث دقت و مجال صرفه جویی بسیار مناسبی را ایجاد کند. همچنین همت کتابخانه ری اکت در مقایسه با اشکال مختلف دیگر کتابخانه‌ها و فریم ورک هایی که در جاوا اسکریپت موجود می‌باشند بسیار کوشش بهتری را ارائه می نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.