15کتابخانه جالب JavaScript و CSS

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

15کتابخانه جالب JavaScript و CSS

غرض ما در نرم افزار‌نویسان این میباشد که شما‌را با واپسین و جذاب‌ترین فناوری‌های پیشرفت اینترنت آشنا کنیم. طراحی سایت در مشهد به همین استدلال این ماه نیز با تیم‌ای از دستاوردها از شایسته ترین منابع هم پا شما هستیم تا 15 گزینه از کتابخانه‌های جاوا اسکریپت و CSS را به شما معرفی کنیم.
Radi.js
Radi یک کتابخانه سریع و سهل وآسان برای به کارگیری از جاوااسکریپت front-end میباشد. این کتابخانه یک خط مش معمولی برای ایجاد کرد نرم افزار‌های تک ورقه‌ای یا این که اپلیکیشن‌های غامض ارائه می دهد. حقیقتا نادر وسعت میباشد، تنها 3Kb و gzip گردیده، از الگوریتم‌های گوناگون یا این که dom مجازی به کار گیری نمی‌نماید و به چیزی تعلق ندارد.
FilePond
FilePond کتابخانه جاوااسکریپت برای آپلود هر نوع فایلی میباشد. میتوانید پوشه‌ها را گرفته و آنها را رها نمائید یا این که آنها‌را اسکن پیس نمایید، از پوشه سیستم‌ها یا این که تنها از API استعمال نمائید. این کتابخانه با دایرکتوری‌ها، URLهای لوکال یا این که از راه و روش به دور و blobها کارمی‌نماید. این کتابخانه دارنده باصرفه‌سازی تصاویر داخلی و برش و تغییر‌و تحول اندازه اتوماتیک است.
Tabler
این یک کتابخانه اپن سوریس Bootstrap 4 Dashboard Theme میباشد. تماما ریسپانسیو بوده، یکپارچگی در آن سهل وآسان میباشد، از قراردادهای کدنویسی بوت استرپ تقلید می نماید و دارنده کامپوننت‌های قابل سفارشی‌سازی گوناگون میباشد. همگی مرورگرهای تازه از آن مدد می‌نماید.
Driver.js
با Driver.js میتوانید گزینه‌ها را روی کاغذ خویش پررنگ نمایید تا دقت یوزرها را به آنها جلب نمایید. با امکان سفارشی‌سازی بالا، کاربرپسند و بسیار مدل و معدود وسعت می باشد. این کتابخانه پایین مدرک کارشناسی MIT بوده و روی کل مرورگرها به نیکی عمل می‌نماید.
Rough.js
Rough.js یک کتابخانه نادر وسعت مطابق canvas میباشد که می تواند برای کشیدن انواع به طور دستی استعمال شود. ابزاری برای رسم خطوط، منحنی‌ها، کمان‌ها، چندضلعی‌ها و صورت‌های دیگر ارائه میدهد. این کتابخانه همینطور از رسم نحوه‌های SVG امان می‌نماید.
Wunderbar
با به کار گیری از این کتابخانه میتوانید نمودارهای میله‌ای افقی را در ترمینال چاپ فرمائید. عمل کردن با آن حقیقتا معمولی میباشد. تنها بایستی آرایه‌ای را در خط امر ارسال نمائید و کتابخانه نمودارهای خیر را با علائم و معیارها ساخت و ساز خواهد کرد.
ToastUI Chart
این یک کتابخانه open-source جاوااسکریپت جهت تشکیل داد نمودارهای قشنگ برای تجسم داده میباشد. تعداد متعددی از گونه های نمودارها مثل میله‌ای‌، خطی، دایره‌ای، نقشه حرارتی و غیره را پناه می‌نماید. به کارگیری از آن‌ معمولی و با قابلیت و امکان سفارشی‌سازی بالا میباشد و بر روی تک تک مرورگرها ازجمله IE8 به نیکی فعالیت می‌نماید.
Material Design Icons
Material Design Icons گروه ای از آیکون‌های خوشگل و امروزی میباشد که بوسیله گوگل تاسیس شده است. مشمول بیش تر از 900 آیکون میباشد که صرفا با CSS تهیه و سفارشی‌سازی شد‌ه‌است. آیکون‌ها بر طبق بردار می‌باشند و بر روی کل سایزهای کاغذ اکران و صفحه های کیفیت بالا ذیل بهتر به لحاظ می‌رسند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.