سایدبار وبلاگ سایت و طراحی آن

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

سایدبار وبلاگ سایت و طراحی آن

سایدبار وبلاگ سایت و طراحی آن
یکی نصیب‌های دیدنی در طراحی وب که عنایت آن عموماً نادیده گرفته می گردد، سایدبارها میباشند. سایدبار بلاگ بخشی از طرح بندی بلاگ میباشد که به صورت معمول، دربرگیرنده یک یا این که دو ردیف کناری میباشد، البته بعضی وقت ها قادر است دربرگیرنده سه یا این که حتی چهار نوار هم باشد. سایدر بارها می توانند هدف ها مختلفی داشته باشند و میتوانند در خوب چشم شدن تارنما و ارتقا ترافیک آن نقش مهمی اجرا نمایند در فیض بایستی به پیاده سازی آنان نیز مانند بقیه قسمت‌های وب لاگ دقت خواهد شد. به‌دنبال بیشتر در ارتباط پیاده سازی سایدبار بلاگ و نکاتی که می بایست درباره ی آن به خیال و خاطر داشته باشید، توضیح میدهیم.
هدف ها پیاده سازی سایدبار وب لاگ
سایدبار بلاگ برای هدف ها مختلفی به کارگیری می گردد. اولاً، پیاده سازی سایدبار وب لاگ فرصتی بهتر برای قرار دادن داده ها مهمی میباشد که میخواهید بازدیدکنندگان به آن‌ها دسترسی سریع داشته باشند. دوماً بسته به مقصود بلاگ نویسی و تم یا این که الگویی که برای پیاده سازی وب لاگ خویش به کارگیری می کنید، می توانید سایدبار وبلاگتان را طوری سفارشی سازی فرمائید که داده ها یکسان یا این که متفاوتی را در هر کاغذ و پست به اکران بگذارد و غایت به کارگیری را از آن بکنید. برای طراحی سایت در مشهد می توانید به رایا پارس مراجعه کنید.
پیاده سازی سایدبار وب لاگ میتواند دربرگیرنده هر چیزی باشد که شما دوست دارید، ولی همت فرمائید منظور‌ها و نیازهای بازدیدکنندگان خویش را بر منظور‌های خویش مقدم قرار دهید تا شایسته ترین تجارب‌ی کاربری را برای آنان ساخت‌و‌ساز فرمایید. درصورتی که نوار کناری وب لاگ شما آکنده‌از تبلیغات نامربوط باشد و چیز دیگری در آن قرار نداده باشید، بازدیدکنندگان آن را نادیده می گیرند یا این که آنقدر از آن ناامید می گردند که دیگر به وب لاگ شما برنمی‌گردند. سایدبار بایستی در سرویس بهبود تجارب کاربری باشد و به آن جراحت نرساند.
شما میتوانید در پیاده سازی سایدبار وب لاگ فیدهایی به دوستداشتنی‌ترین پست‌های وبسایت خویش بدهید تا ماندگاری آن ها را ارتقاء دهید. میتوانید در سایدبار به بایگانی وب لاگ خویش دسترسی بدهید و محتواهای سابق را براساس گروه یا این که تاریخشان مرتبط نمائید تا مخاطب کمتر برای پیدا کردنشان دشواری بکشند. به جز این شما می توانید از سایر مزیت‌های سایدبار که به گستردن ذیل می باشند منفعت‌مند گردید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.