بهبود سرعت نسخه موبایل سایت

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بهبود سرعت نسخه موبایل سایت

بهبود سرعت نسخه موبایل سایت
به لحاظ می رسد آحاد اشخاصی که به اینترنت دسترسی دارا‌هستند، مدام شتاب دارند. در سود، لود هر چه سریع خیس وبسایت ها باید در حق تقدم مدیران و طراحان وب سایت قرار گیرد.
سرعت بارگذاری ورژن موبایل تارنما شما عنایت بسیار بالایی دارد. یوزرها تلفن همراه معمولا در همه تایم ها بسیار پرمشغله هستند، و در مواجهه با وبسایت های موبایلی که لود آنان زمان ها ارتفاع می کشد چندان شکیبا نیستند.
به این ترتیب در حالتی‌که می‌خواهید توجه یوزرها تلفن همراه را تا حدی جلب کنید که جذب استفاده کننده داشته باشید و نرخ تبدیل خویش را ارتقاء دهید ، باید سرعت بار گذاری وب سایت گوشی خویش را بالا ببرید.
واحد سنجش ریدایرکت (تغییر و تحول مسیر) را کاهش دهید
(ریدایرکت) Redirect صفحه ها ، سرعت وب سایت شما‌را کاهش می دهد. چون مدتی مجال می‌برد تا سرور، داکیومنت یا این که نشانی اصلی را که دیگر در لینک منظور گردیده قرار ندارد، پیدا نماید و آن را بازیابی کند. صرف مجال بیشتر در طول این فرایند می تواند نرخ پریدن تارنما شما‌را ارتقاء دهد. بدین ترتیب اگر میخواهید تجارت و تعامل و دقت مخاطبان خویش را حفظ نمائید، تغییر تحول ریدایرکت های اینترنت سایتتان را به دستکم برسانید.
از تصاویر فشرده به کار گیری نمائید.
استفاده از تصاویر حجیم در وبسایت هم اندازه صرف زمان زیاد برای لود آن‌ها خواهد بود. برای ارتقاء سرعت، از تصاویر فشرده به کار گیری نمائید، و وسعت آنان را متناسب با موبایل تغییر‌و تحول دهید. در حالتی که بتوانید تعداد تصاویر وب سایت خویش را کاهش دهید، بهتر میباشد. ولی خوب از آن زمانی میباشد که هیچ تصویری به جز گرافیک و طرح های ضروری مانند لوگوی سایت و امثال آن در ورژن تلفن همراه سایت شما وجود نداشته باشد.
طراحی وب خویش را معمولی خیس کنید.
پیاده سازی یک تارنما با وجود جلوه های ویژه جذاب تاثیرگذارتر به لحاظ می‌رسد. البته واحد سنجش کدهای لازم برای این نوع پیاده سازی نیز بسیار مهم است،چون وب سایت شما‌را هنگفت خیس و در فایده کندتر می نماید. طراحی وب خویش را معمولی و در عین درحال حاضر با سلیقه نگه دارید. در منفعت، وبسایت شما در گوشی مدل خیس و سریع خیس بار گذاری میشود.  برای طراحی سایت در مشهد می توانید با رایا پارس همراه شوید.
تا مکان ممکن کمتر از فونت های سفارشی استفاده نمایید.
فونت های سفارشی فوق العاده به حیث می رسند ولی از جاوااسکریپت یا این که CSS متعددی استعمال می نمایند که لود تمامی چیز را به تعقل می اندازد.تا مکان ممکن از فونت های سفارشی استعمال نکنید، ولی درصورتی که ظواهر کلی وبسایت شما به آنها بستگی دارد، دست کم به کارگیری از آن‌ها را به عنوان ها یا این که دیگر قسمت های مهم تارنما خویش محصور نمایید.
صفحه ها موبایلی پرشتاب گوگل AMP را فعال نمائید.
فعال کردن صفحه ها موبایلی پرشتاب گوگل (AMP) بر روی تارنما شما این قابلیت را به آن میدهد تا صرف نظراز دستگاه یا این که پلتفورم آیتم استعمال، همزمان ورژن تلفن همراه تارنما شما هم ظواهر قابل قبولی داشته باشد و هم با‌گاز بار گذاری شود. صفحه ها موبایلی پرشتاب از HTML فرا مینیمالیستی و بسیار معدود حجمی استفاده می نماید تا به مجال زمان بارگذاری مطالب بر روی ورقه موبایل شما سرعت ببخشد.
فرآیند نام نویسی خویش را کوتاه فرمائید.
مراحل معمولی نام نویسی برای یک سایت دربرگیرنده شش عدد هفت مرحله می گردد. به خواسته سرعت بخشیدن به این پروسه، مجموع فرآیند را به سه عدد چهار مرحله کاهش دهید. کدهایی که بنابراین حذف میکنید برگه شما‌را مدل خیس و سریع خیس می نمایند.
ذخیره سازی مرورگر خویش را پر‌نور فرمائید.
مرورگرهای موبایل می‌توانند صفحه ها شما‌را "به خیال بیاورند\\\" و داده ها تلفن هوشمند یا این که تبلت شمارا برای به کارگیری های آجل ذخیره نمایند. با پر‌نور کردن ذخیره سازی مرورگر، تلاش صفحات بر روی تلفن همراه سریع خیس می گردد.به کارگیری درست از سیستم Caching قادر است اثر بسیار خیر در سرعت بار گذاری ورژن تلفن همراه سایت داشته باشد.
کدهایتان را خلاصه سازی فرمائید.
سایت شما مقدار متعددی کد دارااست که مدام کمی از آن ها مازاد یا این که به طور کامل و غیرضروی می‌باشند. کدهای سایت خویش را با حذف کردن یه خرده از آنها خلاصه سازی کنید تا سایت تان مدل خیس و سریع خیس گردد.
در حالتی که با کدنویسی آشنا هستید، میتوانید خودتان این عمل را انجام دهید، یا این که میتوانید از یکی از شرکتهای دارای اعتبار دراین مورد که بر کدنویسی اشراف بی نقص دارااست، بخواهید تا خلاصه سازی ضروری را برای تان اعمال دهد.
اما معمولا برای seo کدهای وب سایت های پوسته مهیا مانند وردپرس دردسرهای متعددی خواهید داشت چرا که این نوع تارنما ها معمولا کدهای اضافه بسیار بیشتری نسبت به یک سایتی که منحصر به فرد پیاده سازی و کدنویسی گردیده است دارا‌هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.