رنگ های کاربر پسند در طراحی سایت

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

رنگ های کاربر پسند در طراحی سایت

رنگ های کاربر پسند در طراحی سایت
یکی دیدنی‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های طراحی سایت، انتخاب تنالیته رنگی یا رنگ‌بندی صفحات تارنما می باشد. رنگ‌ها به طور بی واسطه روی احساسات و هیجانات کاربران سایت تأثیر دارند و اگر بدون دقت به اصول روانشناسی رنگ گزینش شوند، ممکن هست به ‌راحتی همه زحمات تیم سئوی سایت را به هدر بدهند!
مجموع عملکرد سئو قرار گرفتن وب سایت ما در بهترین نقطه از ویترین وب، جذب کلیک بیشتر، برانگیختن احساسات کاربران و ترغیب آنان به خرید کالا یا خدمات ماست. در شرکت‌های حرفه‌ای مانند ساخت سایت دی ام روم به این گزینه به ‌صورت تخصصی پرداخته می‌گردد، البته درصورتی که قرار است خودتان رنگ‌بندی صفحات وبسایت را انتخاب فرمایید، می بایست عنایت این موضوع در سئوی وبسایت، فلسفه و مضمون‌ مخفی در رنگ‌ها و کلاً اصول انتخاب رنگ در ساخت وب سایت را بدانید. در شرایطی‌که با این موضوعات آشنایی ندارید، پیشنهاد میکنیم تا انتهای این نوشته‌ی علمی با ما یاروهمدم باشید. طراحی سایت در مشهد را می توانید به رایا پارس بسپارید.
اهمیت رنگ در طراحی وب و تأثیر آن بر بهینه سازی
در سال 2022 تعریف و تمجید جدیدی از بهینه سازی زیر ‌تیتر «Search Experience Optimization»، به‌ معنای سئو تجارب جستجوی یوزرها ارائه شد که تعریف و تمجید پیشین آن با مضمون‌ سئو وبسایت برای موتورهای کاوش را کبیر‌خیس می‌نماید.
در‌این تعریف و تمجید خیر‌ صرفا موتورهای کاوش، بلکه تجربیات کاربری مخاطبان وب سایت نیز به‌ تیتر نصیب مهمی از سئوی وب سایت در لحاظ گرفته‌ گردیده‌است؛ بخشی که ساخت وب سایت فروشگاهی، شرکتی و آموزشی جز بسیار مهمی از آن را تشکیل می دهد.
صفحه ارایی و پیاده سازی کاربرپسند، سرعت بار گذاری بالا و تنالیته رنگی دیدنی کلیه تکه‌هایی میباشند که جورچین ساخت وب سایت را کامل شدن می‌نمایند.
دربین این فاکتورها، رنگ‌بندی اولی و قدرتمندترین المانی میباشد که قادر است احساسات استفاده کننده را تحریک و اعتنا او‌را جلب نماید یا این که کاری نماید که استفاده کننده فورا بعد از ورود به وب سایت، آن را رخنه‌ نماید.
گزینش رنگ مطلوب و دیدنی از این جهت التفات دارااست که به ‌راحتی قادر است نرخ پریدن (بانس ریت) وبسایت را زیر ‌تأثیر قرار دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.