تکنیک های مهم در طراحی سایت

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تکنیک های مهم در طراحی سایت

تکنیک های مهم در طراحی سایت
1- پیاده سازی بی آلایش ای تعیین نمائید.

امروزه مانند پیشین به پیاده سازی بی آلایش، تروتمیز و منظم دقت متعددی می گردد. پیرایش یا این که layout ورقه نیز معمولی میباشد مثالا صرفا یک یا این که دو ردیف داراست. به جهت تجربیات کاربری کاربر میباشد که وقتی که وارد وب سایت شما میشوند به ظاهری نا مرتب برنخورند که در آن وبسایت سردرگم شوند. در طی اینکه ظواهر وبسایت بایستی معمولی باشند، دکورا سیون هم براساس اصول استانداردهای روز بایستی جاری ساختن خواهد شد.
۲- محتوا در راءس برگه قرار میگیرد.
امروزه برخلاف قبل که محتوا در سمت راست قرار می‌گرفت یا این که متحرک بود، در راءس شیت قرار میگیرد. به این شکل شغل را برای تلاوت مخاطبان بسیار راحتتر از پیشین خواهید کرد. این نکات بسیار ریز در صورتیکه در طراحی سایت رعایت گردد میتواند شما‌را چند پله در موتورهای کاوش افزایش دهد.
۳- دقت بیشتر بر روی ظواهر و صورت محتواست تا ظواهر و صفحه ارایی.
همگی می دانند که خوانند‌گان بیشتر به محتوای عالی و کیفیت عالی دقت می‌نمایند، به این ترتیب می بایست برای جلب اعتنا ظواهر محتوا را بهتر کرد. مخاطبان دیگر مانند قبلی به محتواهای که هیچ سیرتکامل ظواهر قابل قبولی ندارند و همینطور ساخت‌و‌ساز محتوای منحصر و براساس نیاز مخاطبان ایجاد نشده باشد هیچ سیرتکامل توجهی نمیکنند. عاملی که برای موتورهای کاوش اساسی میباشد علاقمند بودن کاربر به محتوا میباشد، چه از حیث چگونگی محتوا یا این که ظواهر باشد. ولی این اساسی میباشد که شما به هردو گزینه دقت فرمائید. برای طراحی سایت در مشهد می توانید به رایا پارس مراجعه کنید.
۴- دقت بیشتر بر استفاده از فضای سفید.
این فعالیت نسبت به قبل ارتقا یافته میباشد و به تفکیک هر تکنیک گرافیکی و پیاده سازی امداد می‌نماید.وقتی که در یک کاغذ از وبسایت چینش صحت نباشد و فضای سپید آن نسبت به سایر المانها بیشتر باشد به مخاطبان احساس بدی دست خواهد اعطا کرد. به این شکل شما می بایست برای پیاده سازی سایتتان از گرافیست و طراح اینترنت دارای تخصص به کار گیری نمائید. تا مخاطبان بیشتری را جذب سایتتان فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.