هرو هدر چیست و چه کاربردی در طراحی سایت دارد؟

کامل ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

هرو هدر چیست و چه کاربردی در طراحی سایت دارد؟

هرو هدر چیست و چه کاربردی در طراحی سایت دارد؟

یک کدام از بروزترین و دوست داستنی ترین تکنیک های طراحی وب سایت اینک استفاده از تصاویر بزرگ در قسمت بالایی وب سایت میباشد، اما نه فقط یک تصویر تعالی معمولی. در حقیقت از تصویری جالب و تاثیرگذار به یاور مقدار یه خرده متن استفاده می‌شود که به اندازه کاغذ نمایش به نظر برسد. وقتی از چنین تصاویری در بالا ترین بخش صفحه استفاده شود به آن تکنیک hero header در طراحی وب میگویند. همانند هدر شیت اساسی تارنما وبسیما، هنگام ورود به صفحه مهم او‌لین چیزی که به چشم می‌خورد یک هدر بزرگ هست که به اندازه مجموع کاغذ نمایش بوده و با ذیل آوردن اسکرول می توان بخش های بعدی سایت را دید.
نام تجاری خود را در هنگام طراحی hero header حیث فرمایید، بالای برگه سمت چپ و یا راس تصویر فضای مناسبی برای این عمل هستند. برای لوگوی خود می توانید رنگ سفید و یا مشکی را تعیین نمایید، اعتنا نمائید که بخوبی از تصویر گزینه قابل شناسایی باشد و از استعمال از رنگ های متفاوت برای این عمل اجتناب نمایید.
عناوین را برجسته فرمائید ، طریق به کارگیری از فونت و تصاویر قادر است برای کاربر بسیار دیدنی توجه باشد. برای طراحی سایت در مشهد می توانید به رایا پارس مراجعه کنید.
در گزینش رنگ ها اعتنا کنید، در صورتی شما از یک تصویر رنگی به کارگیری می‌کنید بقیه مفاد اطراف آن را سفید و یا سیاه نمایید. درصورتی که تصویر سیاه و سفید می‌باشد از یک پلت تک رنگ برای متن هدر به کار گیری فرمائید.
متن خود را در جایی قرار دهید که مانع از دیده شدن تصاویر نشود.
از حروفی با سایز گران قدر و فونتی ظریف استعمال فرمائید این کار خوانایی متن را بالا می برد.
به قرار دادن یک دکمه پر‌نور و با طراحی تخت در هدر خود فکر کنید.
از منوی ثابت استفاده فرمایید، با این‌شیوه عمل را برای کاربران شل کنید تا با استفاده از اسکرول به بخش های دیگر شیت راه و روش یابند. منو را در هدر وبسایت و سوا تصاویر جای دهید. تکنیک hero header در طراحی سایت سوای استفاده از منوی ثابت ممکن است دسترسی به بخش های متفاوت سایت را برای کاربران خلل سازد.
از سایه و رنگ محو برای متمایزکردن نوشته ها از تصاویر استفاده فرمایید، کلیه نوشته ها برای موءثر واقع شدن می بایست خوانا باشند.
هدری ساخت و ساز کنید که responsive بوده و در موبایل و تبلت نیز بخوبی شغل کند، بدین گزینه هم فکر کنید که در صفحه ها نمایش کوچک تر چه‌گونه ارائه می‌شود و چه تصویر و متنی نمایش میدهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.